MĚSTO PRAHA: Příběh o bezdomovcích a lidskosti neboli lidé velkoměsta.

Příběh o bezdomovcích a lidskosti neboli lidé velkoměsta.

Jmenuji se Pavel Bezdomovský
Asi před sedmi lety, když jsem ještě bydlela v HK, jsem byla v Praze na nějaké akci s tehdejším kamarádem, byl to komplikovaný večer a skončil pro mě tristně. Prošvihla jsem díky tomu poslední vlak do HK. Nic jsem si z toho nedělala, na nádraží se dá přece počkat až do rána. Jenže jsem kol půlnoci dorazila k nádraží a zjistila, že je zamčené až do odjezdu prvního vlaku.

 Představa, že budu do rána stát před nádražím byla děsivá, (odehrávalo se to v zimě a mrazu) připadalo mi, že jako dobře oblečená dáma s kloboukem budu terč pro nějaké zlodějíčky; když jsem k tomu připočetla své soukromé "neštěstí", rozplakala jsem se. Přišel ke mě jeden ze skupiny bezdomovců, co tam kousek bivakovali, pozvali mě na horký čaj z termosky a zajímali se, co se mi stalo. Pak mi vyprávěli o sobě. Byla to docela hezky upřímná noc...Po otevření nádraží jsem jim koupila další čaj do termosky a cigarety. Můj pocit z těch čtyř bezdomovců byl, že sice touží po normálním životě, ale naprosto už nemají sílu se do něj zapojit. A vědí to.

Proto je potřeba, aby jim město pomáhalo.


Zora, sociální sítě

CO SE TADY ČTE NEJVÍC - Oblíbené příspěvky

Vybraný příspěvek

A tehdy jdeš za tím svým cílem, vidíš ho, cítíš ho, prožíváš ho a proto nevidíš překážky. Jen cestu…

Google na výletě Spousta lidí životem jen bezcílně bloudí. Neví kam jdou, schovávají se za fráze “dobrý život", “nějaký dobrý vzta...

PŘÁTELÉ A INTERNET

Milí přátelé čtenáři,
jste vítáni na části webových stránek autora, najděte si své informace a záliby. Reportuji co mne zaujalo a vy si vybíráte, případně odbočíte na některou ze souvisejících stránek (v nabídce) níže. Každá stránka je svým způsobem rozcestník.
Myslivcům a přátelům přírody doporučuji Myslivost , cestovatelské příběhy a fotografie ve velkém rozlišení obsahuje SKALWEBSITE i NINIVEWEBSITE. Nešetřím atraktivními videy, kde působí jako doplněk. Pro technoidy internetové fandy je zajímavá stránka BROWSERWEBSITE. Kdo rád vaří zde jsou recepty. Momentky jsou z Prahy. Pohádky pro děti. Expertní poznámky i MEDICINA.

- Tyto stránky se také povedly.

Skvělé surfování na webu přeji!