MĚSTO PRAHA: Chodím po Praze. #Procházky, Praha, Lidé, Komunita, Obrázkové příběhy, Úsměv, Radost, Štěstí

Chodím po Praze. #Procházky, Praha, Lidé, Komunita, Obrázkové příběhy, Úsměv, Radost, Štěstí

Lidé kolem nás
Vždycky když chodím po Praze a dívám se lidem do tváří cítím že není něco v pořádku...ale říkala jsem si že to je asi v každém velkém městě po celém světě
...ta nepřítomnost, smutek a všechno to co určitě není prýštící radost z bytí a vzájemnosti (zažila jsem to v Singapuru - tam se fakt lidé usmívali...zdravili se aniž se znali...měla jsem pocit že jsem v ráji...že jsem doma...desítky různých kultur a většina lidí byla prostě tady teď přítomná - připravená se zastavit povídat pomoct usmát se ...pokývat hlavou na pozdrav.....mohla jsem se usmívat na lidi a oni mi to vraceli...nebyl to pocit jako že usměvavý blázen přišel na pohřební hostinu mezi pozůstalé....tak jak to cítím když přijedu do Prahy.)

Nedávno jsem si psala s jedním mužem z Egypta...psal mi že Prahu miluje...ale po týdnu měl z lidí kolem silné deprese...říkal - tolik smutných a nepřítomných lidí jsem ještě pohromadě neviděl...

Ptala jsem se jak to mají u nich....no prý je tam bída ale lidé když se potkají...tak než si začnou povídat...zeptají se druhého zda nezná nějaký nový ftip...nebo jestli zná ten poslední ...říkají si vtipy a smějí se...cítí že se smíchem to zvládnou líp.....nu tak tyhle myšlenky mi běhaly hlavou když jsem teď procházela tvé fotky v albu...je to fakt album plné příběhů.......bráško udělej album s usměvavými pražany:) s lidmi kteří jdou třeba sami a usmívají se...mají uvolněný šťastný výraz...vyrovnaný a láskyplný....zajímá mě zda to půjde....(a zajímá mě pokud to nepůjde proč to nejde když u nás není bída...když máme co jíst....když máme kde spát....když nehoří domy....když nepadají bomby.....když nezuří hladomor....)

Lidi usmívejte se... úsměv je to bílá Magie....

Chami Peer, sociální sítě


#Procházky, Praha, Lidé, Komunita, Obrázkové příběhy, Úsměv, Radost, Štěstí

CO SE TADY ČTE NEJVÍC - Oblíbené příspěvky

Vybraný příspěvek

A tehdy jdeš za tím svým cílem, vidíš ho, cítíš ho, prožíváš ho a proto nevidíš překážky. Jen cestu…

Google na výletě Spousta lidí životem jen bezcílně bloudí. Neví kam jdou, schovávají se za fráze “dobrý život", “nějaký dobrý vzta...

PŘÁTELÉ A INTERNET

Milí přátelé čtenáři,
jste vítáni na části webových stránek autora, najděte si své informace a záliby. Reportuji co mne zaujalo a vy si vybíráte, případně odbočíte na některou ze souvisejících stránek (v nabídce) níže. Každá stránka je svým způsobem rozcestník.
Myslivcům a přátelům přírody doporučuji Myslivost , cestovatelské příběhy a fotografie ve velkém rozlišení obsahuje SKALWEBSITE i NINIVEWEBSITE. Nešetřím atraktivními videy, kde působí jako doplněk. Pro technoidy internetové fandy je zajímavá stránka BROWSERWEBSITE. Kdo rád vaří zde jsou recepty. Momentky jsou z Prahy. Pohádky pro děti. Expertní poznámky i MEDICINA.

- Tyto stránky se také povedly.

Skvělé surfování na webu přeji!