MĚSTO PRAHA: Revizorská na Zličíně

Revizorská na Zličíně


Praha - Metro.
Revizorska na Zlicine. Já, Maminka, Revizor.

R: Takže vaše lístky.
M: Hned to bude.
J: Já je asi nemám.
M: Jak nemáš? Jak nemáš!! Kde máš TY lístky!!
J: Mami, já nevim, já je asi fakt nemám.
M: No kde je máš, kde jsou?
R: Máte ty lístky?
M: Samozřejmě že má ty lístky! Jen je líná je najít, to znám! To dělá vždycky! Chápete to, no chápete?! Víte jak je to hrozný s ní někam jet!
Hrabu tak různě v tašce, lístky jsem neměla, což maminka nepostřehla naštěstí.
R: Tak já počkám, já mám času dost.
M: No ale my né, já ne! Ona tu bydlí, ta si může lístky hledat do zítra, já pospíchám! Víte co, nechte si jí tady i s těma lístkama, já na to nemám nervy!
R: No, to nejde, já ty lístky potřebuju vidět.
M: Víte co? Máte děti? Počkejte až vám vyrostou! Ani lístek nenajdou! To je šílený.............
Revizor se vytratil tak rychle, že si maminka nevšimla, že už nadává jenom mně

Vybráno z debaty:  Nám se asi před šesti lety stalo něco podobného. Jela jsem s mamkou do tanečních, cestou na autobus jsme se hádaly, nastoupíme dovnitř a hrnou se k nám dva muži a ukazují odznak. Mamka na ně vyštěkla: "Fakt bezva! S ní se pohádám, jdeme pozdě a vy nás teď ještě chytíte!" Revizoři si k nám přisedli, začali řešit naše problémy a pak odešli s tím, že pokutu nedostaneme, ale musím teď dva měsíce mýt doma nádobí.


CO SE TADY ČTE NEJVÍC - Oblíbené příspěvky

Vybraný příspěvek

A tehdy jdeš za tím svým cílem, vidíš ho, cítíš ho, prožíváš ho a proto nevidíš překážky. Jen cestu…

Google na výletě Spousta lidí životem jen bezcílně bloudí. Neví kam jdou, schovávají se za fráze “dobrý život", “nějaký dobrý vzta...

PŘÁTELÉ A INTERNET

Milí přátelé čtenáři,
jste vítáni na části webových stránek autora, najděte si své informace a záliby. Reportuji co mne zaujalo a vy si vybíráte, případně odbočíte na některou ze souvisejících stránek (v nabídce) níže. Každá stránka je svým způsobem rozcestník.
Myslivcům a přátelům přírody doporučuji Myslivost , cestovatelské příběhy a fotografie ve velkém rozlišení obsahuje SKALWEBSITE i NINIVEWEBSITE. Nešetřím atraktivními videy, kde působí jako doplněk. Pro technoidy internetové fandy je zajímavá stránka BROWSERWEBSITE. Kdo rád vaří zde jsou recepty. Momentky jsou z Prahy. Pohádky pro děti. Expertní poznámky i MEDICINA.

- Tyto stránky se také povedly.

Skvělé surfování na webu přeji!