MĚSTO PRAHA: Hele a nedala bys mi číslo?

Hele a nedala bys mi číslo?

V pohodě
Tak si čtu knížku cestou na kontrolu...

Do autobusu přijde kluk cca 25 v docela přiopitém stavu (divim se, že mohl chodit a sedne si přede mě v protisměru jízdy vedle poměrně pohledné slečny. Po chvíli usne a pomalu se naklání až si tak decentně opře hlavu o danou slečnu. Slečna nevypadá, že by jí to, k mému překvapení) nějak vadilo.

Tak si čtu dál, cca po 20 min se chlapec probere a říká: "kde to jsem, ježiš moc se omlouvám, já jsem si na tebe lehnul." Slečna, že v pohodě a chvíli se baví o tom, že být na mol v půl čtvrté je slušný výkon.

 Po chvíli borec: "Hele a nedala bys mi číslo?" Slečna velice ochotně číslo nadiktovala a přátelsky se rozloučili, když na další stanici vystoupil.

Takhle se to dělá. Za mě zlatý bludišťák.


CO SE TADY ČTE NEJVÍC - Oblíbené příspěvky

Vybraný příspěvek

A tehdy jdeš za tím svým cílem, vidíš ho, cítíš ho, prožíváš ho a proto nevidíš překážky. Jen cestu…

Google na výletě Spousta lidí životem jen bezcílně bloudí. Neví kam jdou, schovávají se za fráze “dobrý život", “nějaký dobrý vzta...

PŘÁTELÉ A INTERNET

Milí přátelé čtenáři,
jste vítáni na části webových stránek autora, najděte si své informace a záliby. Reportuji co mne zaujalo a vy si vybíráte, případně odbočíte na některou ze souvisejících stránek (v nabídce) níže. Každá stránka je svým způsobem rozcestník.
Myslivcům a přátelům přírody doporučuji Myslivost , cestovatelské příběhy a fotografie ve velkém rozlišení obsahuje SKALWEBSITE i NINIVEWEBSITE. Nešetřím atraktivními videy, kde působí jako doplněk. Pro technoidy internetové fandy je zajímavá stránka BROWSERWEBSITE. Kdo rád vaří zde jsou recepty. Momentky jsou z Prahy. Pohádky pro děti. Expertní poznámky i MEDICINA.

- Tyto stránky se také povedly.

Skvělé surfování na webu přeji!