MĚSTO PRAHA: Dnes v autobuse č. 133 směrem na Florenc přistoupí dva cca 18 letí kluci v jemně podnapilém stavu. 

Dnes v autobuse č. 133 směrem na Florenc přistoupí dva cca 18 letí kluci v jemně podnapilém stavu. 

Cestovníci...

Dnes v autobuse č. 133 směrem na Florenc přistoupí dva cca 18 letí kluci v jemně podnapilém stavu. 

První z nich přikládá telefon k uchu a show začíná:"Hey, bitch! Where are you? We are going to Pankrác..."následuje zděšený výraz v jeho očích a prakticky okamžité vystřízlivění."nooo, jeee, to jsi ty, mami? Já jsem u Davida a už půjdeme spát, vážně!"
- z telefonu je slyšet svérázný hlas maminky, připomínající Mariu Sharapovovou při úderu"Mami, Ty mi nevěříš? Dobře, tak já Ti ho dám k telefonu, vydrž..." hází zděšený pohled na kamaráda vedle a podává mu telefon:"Dobrý den, paní xxx. Jooo, už jsme skoro u mě a jdeme spát. Ano, ano, nashledanou"Hovor končí a provinilec složí ruce s telefonem a zoufalým výrazem v očích říká:"Ty vole, já jsem myslel, že volám Sophie.

 A ona mi to vezme máma a říká mi: Ty hajzle jeden, já Ti dám ví ár gouink tu Pankrác. Koukej mazat domů!"

CO SE TADY ČTE NEJVÍC - Oblíbené příspěvky

Vybraný příspěvek

A tehdy jdeš za tím svým cílem, vidíš ho, cítíš ho, prožíváš ho a proto nevidíš překážky. Jen cestu…

Google na výletě Spousta lidí životem jen bezcílně bloudí. Neví kam jdou, schovávají se za fráze “dobrý život", “nějaký dobrý vzta...

PŘÁTELÉ A INTERNET

Milí přátelé čtenáři,
jste vítáni na části webových stránek autora, najděte si své informace a záliby. Reportuji co mne zaujalo a vy si vybíráte, případně odbočíte na některou ze souvisejících stránek (v nabídce) níže. Každá stránka je svým způsobem rozcestník.
Myslivcům a přátelům přírody doporučuji Myslivost , cestovatelské příběhy a fotografie ve velkém rozlišení obsahuje SKALWEBSITE i NINIVEWEBSITE. Nešetřím atraktivními videy, kde působí jako doplněk. Pro technoidy internetové fandy je zajímavá stránka BROWSERWEBSITE. Kdo rád vaří zde jsou recepty. Momentky jsou z Prahy. Pohádky pro děti. Expertní poznámky i MEDICINA.

- Tyto stránky se také povedly.

Skvělé surfování na webu přeji!